امنیت و سلامت مسلمانان در اتحاد است/گروه های تکفیری همان گروه های انحرافی هستند
 
امام جمعه اهل سنت باغلق(رازو جرگلان):
امنیت و سلامت مسلمانان در اتحاد است/گروه های تکفیری همان گروه های انحرافی هستند

امام جمعه اهل سنت باغلق شهرستان راز و جرگلان گفت: امنیت و سلامت مسلمانان جهان، در اتحاد و وحدت ما است و امروز بیش از هرچیزی مسلمانان جهان باید به این دستورات الهی جامعه عمل بپوشانند وحفظ کنند، چراکه دشمنان اسلام با نام داعش و... وارد عمل شده و سعی در نابودی میراث گرانبهای پیامبرعظیم الاشان اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) دارند.



 

"حاج غفورآخوند یزدانی"امام جمعه اهل نست باغلق شهرستان رازوجرگلان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند متعال در کتاب قرآن کریم می فرمایند: "یکسری از انسان ها گروه، گروه می شوند و از یکدیگر جداشده سرگردان می شوند"، که این گروه امروز به عنوان گروه های تکفیری و داعش به میان مسلمانان آمده و با پیروی از دستورات شیاطین جهان از جمله آمریکا، اسراییل و پیراستعمار (انگلیس) و عربستان سعودی، در تلاشند، اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان ایجاد کنند. 

آخوند یزدانی تصریح کرد: داعش با کشتار تشیع و اهل سنت در سوریه و عراق و سربریدن کودکان بی گناه می خواهد ضربات سنگینی را که اجداد آنان در زمان جنگ با رسول الله دیدند جبران کنند، در حالی که سخت در اشتباهند و امروز مسلمانان جهان با تبعیت از مقام معظم رهبری، که رهنمود هایش برگرفته از قرآن و سنت رسول الله است، نخواهند گذاشت آنان پیروز شوند و با حفظ وحدت، ضربات سنگینی بر دهان این جیره خوران استکبار جهانی، اسراییل غاصب و عربستان سعودی خواهند زد. 

وی همچنین بیان داشت: امروز وحدت شیعه و سنی در رازو جرگلان مثال زدنی است والحمدالله مردمان این شهرستان توانسته اند باپیروی از دستورات الهی، و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه وحدت به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کنند، الحمدالله هیچ اختلافی در بین مردم این شهرستان وجود ندارد.
امام جمعه اهل سنت باغلق رازو جرگلان اضافه کرد: از برپایی نماز جمعه در باغلق، کمال تشکر را از مسوولین داریم چراکه ازبرکات بسیار مهم برپایی نماز جمعه دراین منطقه این است که باعث شده که این مردمان، از مسائل کشورهای جهان اسلام از جمله حوادث سوریه، عراق و... توسط امام جمعه و دیگر خطبای اهل سنت آگاهی پیدا کنند.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393برچسب:, | 11:11 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=